sobota, 14 marca 2015

"Rywalki. Dziennik kreatywny."

Dziś recenzja bardzo nietypowa, bo nie prezentuję Wam książki. Niedawno otrzymałem jeden z dodatków do serii "Rywalki" Kiery Cass - "Dziennik kreatywny".

Dużo rozgłosu maja teraz książko-zeszyty kreatywne, które możemy m.in. zniszczyć... Nie uznaje takich zeszytów za książki, o ile znajdziemy tam trochę tekstu nie mogę zaliczyć tego do literatury. Zniszcz ten dziennik postanowią wziąć do ręki coś innego niż kolejny zeszyt Keri Smith? Moim zdaniem, Smith po prostu dobrze pomyślała jak zarobić, a ambitne powieści leżą zakurzone w kątach księgarń.

Oczywiście, powinniśmy się cieszyć, że dzięki temu jakaś część młodych ludzi przekroczy próg księgarni, ale ile procent z osób które kupiły
Trochę odbiegłem od publikacji która dzisiaj poszła pod lupę. Brazylijski wydawca serii Rywalki, w związku z dużym zainteresowaniem jakie wzbudziła seria postanowił wydać kreatywny dziennik dla fanek. Nie mam nikomu za złe, że w Dzienniku zwracano się do pań, a nie do chłopaków, bo serią zainteresowane są głównie przedstawicielki płci pięknej. W naszym kraju wydawcą jest Wydawnictwo Jaguar, które wydało dotąd wszystko, co związane z Rywalkami, np. inny dodatek jakim jest Książe i Gwardzista.
Zeszyt został wydany z miękką okładką i w nietypowym formacie. Myślę, że dla fanek jest bardzo dobrą publikacją w której wylać będą mogły swoje wyobrażenia dotyczące serii. W środku znajdziemy bardzo kreatywne zadania, jakie musimy wykonać ale Dzienniku nie niszczymy! Ten zeszyt pokazuje że to, co znajdziemy na półce księgarni nie musi być nudne i nie jest tylko czarno białe, wręcz przeciwnie, Dziennik jest bardzo kolorowy, z przeważającym kolorem różu. Wśród wielu zadań, należy narysować przykładowy banknot Illei czy opisać prawdziwe zakochanie Celeste. Umieszczono piękne cytaty, które dodają urok Dziennikowi sam zapisałem w notatnikach i na osobnych kartkach.
Dziennik Kreatywny według mnie, to dobra alternatywa Zniszcz ten dziennik dla fanów twórczości Kiery Cass. Fanki mogą pisać własne wspomnienia, robić kolaże czy projektować suknie dla Americi. Ostatnimi czasy bardzo ciężko wydać mi każdy grosz, książki kupuję z rozwagą, tylko te must have, więc z pewnością ten zeszyt nie znalazłby się na liście zakupów, tym oto zdaniem ujawniam, że Dziennik wygrałem w konkursie, nie mniej jednak jeśli jesteście kreatywne(i) i lubicie bazgrać na papierze to wydaje mi się, że byłby to udany zakup.
Jeszcze na koniec dodam, że w Dzienniku po prostu urzekł mnie przepis na tartę z truskawkami! Teraz tylko czekać na sezon truskawkowy i robię tartę! :)

Nie przejmuj się, dzielni ludzie zawsze mają jakieś blizny.

 










Tytuł: Rywalki. Dziennik kreatywny.
 
Cykl: Rywalki

Autor: Kiera Cass

Tłumacz: Antonina Lewandowska
 
Wydawca: Wydawnictwo Jaguar
Rok wydania: 2015

Liczba stron: ok. 384

ISBN: 978-83-7686-349-8
Liczba gwiazdek przyznanych w GR: Nie oceniono



0 komentarze:

Powiedz, co o tym myślisz...