wtorek, 22 września 2015

Przedpremierowo: "Miles" - patronat Moje Bestsellery!

Dziś na blogu mam okazję przedstawić Wam powieść "Miles". Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że "Miles" to książka pod patronatem mojego bloga! Tak, dobrze przeczytaliście. Nawet nie macie pojęcia, jak bardzo się z tego cieszę. To pierwszy patronat Moich Bestsellerów, więc jest to mój debiut, tak samo jak debiut Mileny Wiktorii Jaworskiej, autorki "Miles". Mam nadzieję, że sprawdzę się w roli patrona! :) Okay, ale przejdźmy już do recenzji.

"Miles" opowiada historię dwójki młodych ludzi, Ariesa i Millie. Aries to tajemniczy, przystojny chłopak, Millie zaś jest zwykłą dziewczyną... no może różni się od pozostałych tym, że jest córka kandydata na stanowisko prezydenta Stanów Zjednoczonych. Tych dwoje nie łączy praktycznie nic poza tym, że chodzą razem do jednej szkoły. Można powiedzieć, że Millie jest outsiderką, nie nawiązuje bliższych relacji z rówieśnikami, gdyż każdy z jej znajomych widzi w niej tylko rozpieszczoną córkę przyszłej głowy kraju. Jednak to niebywale się zmienia, kiedy zauważa tajemniczego chłopaka, właśnie Ariesa. Sprawia on na niej tak ogromne wrażenie, jego złoto-czarne oczy i  włosy, że aż dziewczynie śni się po nocach. Millie czuje, że Aries jest dla niej kimś więcej. Jakby utraconą dawno częścią siebie. 
Wkrótce zmiany w życiu Millie przychodzą nieoczekiwanie, a nie są to tylko zmiany sercowe. I wygląda na to, że tylko dziewczyna nie wie co się z nią dzieje. Bo każdy skrywa jakiś sekret, jednak niektóre są małe, a inne większe... niczym gwiazdy. 

"Milies" to pierwsza książka z cyklu Plejady, która napisana została przez Milenę Wiktorię Jaworską. Tak, wiem, pisałem już o tym. Ale raczej nie wiecie, że autorka jest szesnastoletnią licealistką, blogerką i potterhead. Powiem wam, że rzadko się zdarza, by w tym wieku wydawać książki. I to jakie! 
Historia Millie i Ariesa to historia nietypowa i oryginalna. Jeśli lubicie gwiazdy, miłość i dynamiczną akcję to jest to z pewnością powieść dla Was! Czyta się szybko i miło, nawet nie wiecie, kiedy kończycie! Serio, książka tak niesamowicie wciąga, że kiedy skończyłem czytać powiedziałem do siebie: "Ej, ale ja chcę jeszcze!". O autorko! Nie zostawia się końca w takim momencie! :) 
Mimo drobnych błędów można to wybaczyć. I tak było super. 

"Miles" będziecie mogli zdobyć w księgarniach dzięki Wydawnictwu Novae Res. Teraz szczerze Wam się przyznam, że chociaż początkowo okładka nie podobała mi się, teraz wydaje się wręcz idealna do tej książki. Po prostu musicie poznać treść, by dowiedzieć się, o co chodzi z okładką.  Premierę książki zaplanowano na 24.10.15, czyli... podczas Targów Książki w Krakowie! Kto się wybiera? Może się spotkamy! :) Tymczasem jeśli nie możecie doczekać się książki, to przedpremierowo zamówić będzie ją można tutaj!
Podsumowując - czy polecam? No jasne! tym bardziej, że jestem patronem. Musicie ją kupić i zdać mi relacje! :) Czekam na drugą część! :) 

A to, co niezrozumiałe i niewytłumaczalne, jest w pewnym sensie odbierane jako niebezpieczne
"Miles", Milena Wiktoria Jaworska

Za egzemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu Novae Res oraz Milenie Wiktorii Jaworskiej. 
Tytuł: „Miles"

Autor: Milena Wiktoria Jaworska

Tłumacz: -

Wydawca: Wydawnictwo Novae Res

Rok wydania: 2015

Liczba stron: 223[7]


ISBN:
978-83-7942-934-9
 

Liczba gwiazdek przyznanych w GR: ★★★★★
*Klasyfikacja w aplikacji GoodReads  to od jednej do pięciu gwiazdek.

2 komentarze:

kasjeusz

Jaki piękny Zwierz rozmyśla nad lekturą na ostatnim zdjęciu! ;) O samej książce natomiast nigdy nie słyszałam, ale ta córka (prawie) prezydenta przywołała mi na myśl powieść Cabot, którą czytałam w podstawówce. :)

Zaczytana bez pamięci

Czytałam tę książkę. To dobra powieść młodzieżowa, brawa dla autorki :) gratuluję Ci patronatu :)

Powiedz, co o tym myślisz...