sobota, 2 stycznia 2016

Blogowe podsumowanie roku 2015

Cześć i czołem. Jak zwykle wpadłem w poślizg i moje podsumowanie roku 2015 pojawia się w 2016! Ważne jednak, że jest! :) Poniżej chciałbym przedstawić Wam poszczególne kategorie podsumowujące ubiegły rok. :)

1. Książki, które zawładnęły moim sercem i zmieniły moje życie. 

"Eperu" - recenzja
"Miles" - recenzja
"Kasacja" - recenzja
"Zaginięcie" - recenzja
"Graficzna podróż" - recenzja

2. Książki, które okazały się kompletną klapą.
 
" Piękna katastrofa" - recenzja
"Malfetto" - recenzja
"Pulse" - recenzja w przygotowaniu

3. Autografy, które zdobyłem i spotkania z autorami, na których byłem.


Powyżej ja wraz z Magdą z Czytamy bo kochamy oraz Augustą Docher. 

Powyżej: autograf Kasi Bulicz-Kasprzyk na egzemplarzu "Nalewki zapomnienia"



Powyżej: zdjęcia ze spotkania z CJ Daugherty na ubiegłorocznych Targach Książki w Krakowie oraz autograf CJ na egzemplarzu książki "Tajemny ogień"


 Powyżej: zdjęcie ze spotkania autorskiego z Marią Czubaszek na ubiegłorocznych Targach Książki w Krakowie oraz autograf na egzemplarzu książki "Każdy szczyt ma swój CZUBASZEK"


Powyżej: zdjęcie z Mileną Wiktorią Jaworską, autorka książki "Miles" oraz autograf na właśnie tej książce.


Powyżej: autograf Veronici Roth na egzemplarzu "Niezgodnej". Autograf zdobyty dzięki uprzejmości Mileny Wiktorii Jaworskiej, która mogła pojawić się na spotkaniu z Roth w Warszawie. 

Powyżej: egzemplarz "Szczurów Wrocławia" z podpisem autora - Roberta J. Szmidta 

A tego właściwie chyba nie powinienem zamieszczać, gdyż to nie jest spotkanie z autorem. Na zdjęciach z poniższego spotkania to ja rozdawałem autografy na książkach. ;-) 



Uff, przebrnęliśmy już przez zdjęcia. Nie wiem, czy Blogspot nie będzie chciał mi przez nie zbanować bloga, bo tak obciążam im serwery. Jeśli jeszcze tu jesteście, to chciałbym przedstawić Wam ostatnie kategorie. :)

4. Recenzje, które bardzo często odwiedzaliście:
Jeszcze chwilka, minutka i już was was wypuszczam na przerwę! ;)
5. Książka, którą aktualnie czytam.
 Aktualnie czytam książki, których nie czytał jeszcze nikt inny! :) Zaczytuję się teraz w powieściach, których tytuły opublikowano na Facebooku RW2010.pl, które zorganizowało konkurs. Jak się już pewnie domyślacie, ja jestem jurorem w tymże konkursie i właśnie oceniam prace konkursowe. Rywalizacja jest naprawdę ostra, no ale przecież jest o co walczyć. ;)

Dziękuję Wam za odwiedzanie mojego bloga w ubiegłym roku, mam nadzieję, że i w tym roku będziemy się razem dobrze bawić. Zaczytanego 2016ego! :)
DO NAPISANIA PRZY NASTĘPNYCH RECENZJACH! :) 

3 komentarze:

Agnes

Autografowe podsumowanie to bardzo ciekawy pomysł! Brawo! :)

Magia słowa

Miles i Eperu z miłą chęcią bym przeczytała ;) Pulse katastrofą?! Czeka w moim stosiku..

Monika

właśnie trzymam w rękach eperu i liczę, że mi się spodoba. Pozdrawiam i zapraszam na konkurs do mnie :)

Powiedz, co o tym myślisz...